קישורים למאמרים וכתבות בנושא החלקות שיער
נובמבר 17, 2021
החלקת שיער קראטין
ינואר 1, 2022

4 סיבות נפוצות לשיער פגום:

  • החלקות שיער, שימוש בחום, סירוק מוגזם, שימוש בתכשירים לשיער המכילים מלחים.
  • כימיקלים רעילים (סלסולים, החלקות וצבע לשיער)
  • אקלים סביבתי (חשיפה רבה מדי לשמש ולמי ים, גלישה, אוויר מזוהם ומים קשים)
  • תזונה לקויה (דיאטות אופנתיות, עישון, צריכת מים נמוכה)

 

5 צעדים לשיקום שיער פגום:

  1. מוצרי טיפוח לשיער: מוצרים המכילים שמנים, מרככים טבעיים, סרומים ופורמולות מינרליות מספקים הרגשה טובה יותר בטווח הקצר ויכולים למנוע למעשה את קצב ההידרדרות של מצב שיערך. זו הסיבה שהצעד הראשון בניקוי רעלים משיער הוא השימוש בשמפו  מינרלי ללא מלחים (נטול סולפט ו-SLS) המסיר הצטברות של לכלוך מבלי לפגום באיכות השיער.

 

  1. הזנת שיער עמוקה: חשוב למרוח מסיכת הזנה על שיערך לפחות פעם בשבוע ולהמתין 10 עד 15 דקות.  יש מגוון תכשירי לחות והזנה, טיפולי חלבון או מרככי שיער אורגניים המומלצים לשימוש ומוכחים כיעילים.

 

  1. תכשירי לחות אורגנייםשלב זה מוסיף שכבת הגנה לשיערך בהזנה של לחות בפרט אם מדובר בשיער מקורזל ו/או יבש ובאקלים קיצוני המשפיע לרעה על בריאות השיער. בנוסף לריכוך השיער והתרת קשרים נוצר אפקט של מילוי נפח השיערה ועם זאת הורדת נפח הנוצר מקירזול השיער.

 

  1. איטום השיערהזהו שלב עיקרי לשיקום שיערך. איטום במוצר על בסיס שומן טבעי נועל לחות בתוך השיערה וממצק את רווחי השבירה. קראטין טהור לשיער הינו חלבון טהור המדמה את החלבון הטבעי שלנו ובעצם סוגר את השיערה ומקנה לה שכבת הגנה ונפח במראה בריא ובוהק. יש להשתמש במוצרי קראטין על שיער מעט רטוב או לח, או לחלופין למרוח את המוצר עם קרם לחות על בסיס מים כדי למקסם את היתרונות. אם יש לך שיער שמן באופן טבעי, את יכול לדלג על שלב זה.

 

  1. עיצוב שיער יומיומי: ישנם מספר אמצעים שתוכלי לנקוט כדי לשמור על בריאות שיערך כולל טיפוחו לעיתים קרובות יותר, ע”י חפיפה זהירה פעם עד פעמיים בשבוע, סירוק קווצות בעזרת מסרק גדול בעל שיניים רחבות, הימנעות מייבוש השיער במכשירים חמים ולעולם לא כשהשיער רטוב או לח, הפחתת השימוש בכימיקלים ולא לצבוע את השיער ביותר משלושה גוונים בהירים או כהים מצבע שיערך הטבעי. באופן כללי, היי עדינה בעיצוב שיערך, בייבושו וסירוקו ואל תעשי שימוש בחומרים שאינם מוכרים לך או שאין להם אישור של משרד הבריאות.

 


לייעוץ חינם: 054-7602034

החלקות שיער ביתיות ללא פורמלין!

גם באתר : https://keratin.co.il/ 

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|


כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

באישור משרד הבריאות!
?הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! 
?


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

לינק לאישור משרד הבריאות!

האישור בלינק המצורף: https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94