תוספי תזונה לשיקום וטיפוח השיער

החלקה ביתית ללא פורמלין
פברואר 8, 2022
קרטין לשיקום וטיפוח השיער
יוני 12, 2022

תוסף תזונה לשיער

כמה פעמים שמעתם על תוספי תזונה לחיזוק וריפוי הגוף והשיער ולא תמיד ידעתם איך ליישם את זה ומאיפה להתחיל?

פילינג לשיער, מסכות הזנה, שמפו ומרכך ייעודיים, אמפולות ועשרות סוגים של חומרי טיפוח לשיער. למה צריך תוספי תזונה לשיער? איך בוחרים ומה חשוב לדעת?


מה יש בתוספי התזונה לשיער?

תוסף תזונה לשיער מכיל  לרוב מגוון של רכיבים תזונתיים חשובים. תכשירים איכותיים יכילו רכיבים אשר יעודדו ייצור פנימי של החלבונים המרכיבים את סיב השער וכך לשמור על שיער בריא וחזק.

 


איך מתאימים מוצרי טיפוח לשיער?

כשאנו בוחרים מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער, יש לזכור כי לא כל מוצר מתאים לכל אחת (או אחד). חשוב לבחור במוצרים המתאימים למצב הקרקפת ולסוג השיער.

ויותר מזה, לא כל מוצר שהתאים לנו בקיץ, יתאים לנו גם בחורף, ולהפך. כך גם, אם נעשה שינוי בשיער, דוגמת צבע או החלקה, מוצרי השיער צריכים להשתנות בהתאם. ישנם כמה כללי יסוד בהתאמת המוצרים:

שמפו בבסיסו מיועד לניקוי עור הקרקפת. בעת בחירת שמפו, חשוב להתאים אותו למצב הקרקפת ולא למצב השיער. לדוגמה, במידה והקצוות יבשים והקרקפת שומנית, העדיפו שמפו לשיער שמן.

על המוצרים להתאים לתנאי האקלים, במיוחד כשמדובר בחום של עונת הקיץ בפרט בארצות חמות במיוחד. בחרו במוצרים מועשרים בשמנים ומסנני קרינה, המגנים על השיער מפני קרני השמש.

ככל שהשיער עבר יותר טיפולים כימיים, כמו צבע, הבהרה/גוונים, החלקה, סלסול וכדו’, כך הוא יבש ופגום יותר. במקרים כאלה מומלץ להרבות בהזנה ולבחור במוצרים על בסיס שמנים טבעיים, כמו גם במוצרי שיקום מתאימים.


אז מה כדאי שיהיה לנו בבית?

ויטמינים ומינרלים מומלצים להזנת וחיזוק השיער:

אלוורה 100% טבעית

קולגן

חומצה היאלורונית

ויטמינים – ברזל

מגנזיום | Magnesium – מינרלים

סידן – מולטי ויטמין

Vitamin A | ויטמין A

Vitamin B | ויטמין B

Vitamin C | ויטמין C

Vitamin D | ויטמין D

Vitamin E | ויטמין E

Vitamin K | ויטמין K

אומגה 5 | 5 OMEGA

אומגה 3 | OMEGA 3

 

 


קרטין לשיקום וטיפוח השיער

קרטין לשיער נחשב לתוספת מזינה חשובה וקיימת בוואריאציות שונות בתכשירי טיפוח. למשל, מסיכת הזנה לשיער (של חברות ידועות בלבד) יכולה להתאים לכל סוגי השיער, ובמיוחד עבור מי שזקוקה לתוספת לחות משקמת, כמו למשל אצל נשים שצובעות את שיערן על בסיס קבוע, או שמשתמשות בפן. מסכה איכותית מחברה ידועה, ובמיוחד כזו המכילה חומר בשם קרטין, מסייעת להשבת המראה הנפלא של השיער ומחזירה לו את הגמישות והברק שכה חיוניים לו.

טיפול קרטין טהור הינו מוצר חדשני בשוק הישראלי ואיננו נחשב להחלקה כלל, אלא למעשה טיפול שגורם למהפך בשיער תוך כ-מחצית השעה בלבד. הקראטין לשיקום השיער מרוכז בתמצית סמיכה, המועשרת בכמות גבוהה מאוד של קראטין (חלבון מן הצומח), לכן השפעתו הינה מאוד חזקה ומהירה.

קרטין לשיקום וטיפוח השיער מומלץ לכל סוגי השיער: צבוע, פגום, בלונד, שיער שבור, שיער נושר וכו’. הטיפול מחזק את סיב השערה ומעניק המון חיות וברק לשיער. הטיפול הזה מוכח ומומלץ מאוד בקרב נשים בגלל האפקט המיידי והתוצאות המדהימות שלו.

יתרונות הטיפול בקרטין לשיקום השיער

מעניק גמישות ברק ונפח לשיער, מאחה קצוות מפוצלים, מונע שיער שמנוני, מחליק ומפחית קשרים ומקל מאוד בהחלקה בעזרת מייבש שיער.

 

 


 

גם באתר : https://keratin.co.il/ 

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|


כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

טיפול בקרטין לשיקום השיער

באישור משרד הבריאות!
?הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער
בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! ?

 


לייעוץ חינם התקשרי עכשיו:

054-7602034


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

לינק לאישור משרד הבריאות!

האישור בלינק המצורף: https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94