החלקת שיער
פברואר 11, 2021
החלקת פרוטאין
מרץ 21, 2021

החלקת שיער פראדה בעולם

החלקת שיער פראדה בהודו

חברת Style4Hair משווקת מוצרי טיפוח והחלקות שיער בארץ ובעולם ומאוד פופולארית בקרב נשים ונערות, אם כי, גם גברים נהנים מיתרונותיה של החלקת השיער האורגנית של פראדה. ניתן לראות עד כמה פופולארית החלקת שיער זו לפי ההמלצות וחוות הדעת ברשת (ניתן לצפות בגוגל, ביוטיוב, בפייסבוק ובאינסטגרם בהמלצות של אלפי לקוחות מרוצים/ות).

חברת Style4Hair מעניקה זכיינות לאנשי מפתח במדינות שונות בעולם שיש להם רקע מקצועי בתחום עיצוב וטיפוח השיער ו/או ללקוחות “נאמנים” שמשתמשים במוצרי ‘החלקות שיער פראדה’ ובשלל מוצרי הטיפוח של החברה. כך למשל, תומאס פרנק, מעצב שיער בעל שם בתחומו ולקוח ותיק שלנו, רכש זכיינות של מוצרי החלקות השיער פראדה למדינות הודו וארגנטינה וכמעט עשור הביקוש עולה ואחוז המכירות בעליה מתמדת. תומאס הזכיין שלנו התחיל בהודו משיווק אינטרנטי והתרחב למכירות פרונטליות בחנויות ברחבי המדינה. החלקה הודית פראדה הפכה למותג בלתי מעורער עם ביקוש גבוה בקרב נשים בערים הגדולות ובכפרים ברחבי הודו ונהנות מהיתרונות של החלקת שיער זו בעיקר בגלל שמרביתן סובלות משיער עבה ויבש תוצאה ישירה של תנאי האקלים בהודו.

עקב ביקוש עולה במדינות שונות ברחבי העולם, חברת ‘פראדה’ מבית Style4Hair פותחת את שעריה להגשת מועמדות של זכיינים פוטנציאליים בגיוס חובק עולם של אנשי מקצוע בתחום עיצוב וטיפוח השיער או מתחום שיווק ומכירות פרונטלי ואינטרנטי.

 

לזכיינות ניתן ליצור קשר במייל:

Ibs4hair@gmail.com