המדריך לקיץ! שיער מטופח ובריא במראה המושלם!

החלקת קראטין לשיער בריא
יוני 26, 2021
מקצוע חדש בחינם! קורס החלקות שיער וטיפולי קראטין
אוגוסט 17, 2021

המדריך לקיץ!
טיפים מרעננים לשיער מטופח ובריא במראה המושלם!
עונת הרחצה החלה והקיץ בעיצומו, מה שמחייב אותנו ביתר שאת לטפח את השיער ולשמור על בריאותו בייחוד עכשיו כשהוא חשוף לכל כך הרבה כלור, מלח וקרני שמש, חומרים שעשויים להזיק מאוד לשיער. על מנת שהשיער יראה מטופח יש להקפיד בטיפוח השיער כבר מגיל צעיר, בתדירות החפיפות, בשמפו הנכון וחבישת כיסוי ראש בחשיפה לשמש. גם אם כבר עברת מזמן את גיל הנעורים, אין זה אומר שמאוחר מכדי לשנות הרגלים ולטפח את שיערך.

במאמר הזה נמנה בפנייך טיפים מרעננים לטיפוח השיער שלך ולחידוש מרענן למראה המושלם בקלות וביעילות.

מסנני קרינה לשיער

כדי למנוע דהייה של שיער חשוב יהיה לעשות שימוש במוצרים שמכילים מסנן קרינה. זה מה שיגן על השיער שלכם מפני השמש וגם מפני הכלור בבריכות והמלח בים. גם קרם לחות שמכיל מסנן קרינה יסייע להשאיר את השיער רך ולא קשה, עשו זאת מדי בוקר.

מוצרי טיפוח פעילים

מוצרי טיפוח פעילים לחידוש ושיקום השיער המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת במעבדות מן השורה הראשונה. האיכות הגבוהה של המוצרים ויכולת ההשפעה שלהם נובעת מהשיטה הייחודית של הייצור שלהם החל מאיתור צרכים ומתן פתרונות מהימנים כאשר המוצרים מבוססים על מינרלים ושמנים מן הצומח לריפוי ושיקום השיער וללא חומרים כימיים שפוגעים בשיער ובעור הקרקפת.

 

  • מסיכת קראטין משקמת

מסכת הזנה טיפולית המכילה קרטין, ללא מלחים, לשיער צבוע, יבש, פגום ולאחר החלקה. הפורמולה הייחודית מועשרת בחלבון קרטין טהור, לשיקום בנוסחה מתקדמת ללא SLS ובאישור משרד הבריאות. המסכה מעניקה לשיערך רכות ומגע משיי, חיוניות, ברק ואלסטיות.

  • קרטין טהור מרוכז

סרום טיפולי לטיפול וטיפוח שיער יבש, פגום, צבוע ולאחר החלקה. לשיקום מראה שיער פגום ויבש ומניעת קצוות מפוצלים עם רכיב סיליקון פולימרי העוטף את סיב השיערה ומעניק לשיערך מגע משיי, זוהר,  מלא ברק עשיר ורכות מקסימלית. מתאים במיוחד לשיער שעבר החלקה, סלסול, הבהרה וצביעה.

  • סרום סילק פרוטאין

סרום מבוסס על פורמולה מועשרת בפרוטאין. שימוש בקרם מאפשר לעצב תלתלים במראה המושלם. הקרם מעניק לשיער מראה בריא, ברק עשיר, זוהר וחיוניות, עם ניחוח נעים לאורך זמן. אינו דביק ואינו מותיר שאריות.

  • שמפו עשיר ללא מלחים

שמפו מועשר במינרלים ושמנים מן הצומח ללא מלחים וללא SLS בפרבנים הפוגעים בבריאות השיערה וזקיקי השיערה. הנוסחה הייחודית של המוצרים הטבעיים מסייעים בהחייאת השיער והקרקפת למראה שיער בריא ומלא.

  • קונדישינר משקם פורטה

מרכך שיער המורכב מפורמולה מקצועית המכילה תמציות צמחים וחלבון חיטה, מתאים לשיער פגום ופגום במיוחד, ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות משקם את השיער מבפנים. השיקום העמוק לא פוגע בתחושת הקלילות של השיער ולא מכביד עליו. הסדרה מתאימה בדיוק לשיקום השיער בתקופת הקיץ, בזמן שאנו מבלים בים ובבריכה והשיער סופג המון שמש, כלור ומלח.

  • קרטין פורטה

קרם לחות ללא מלח, לכל סוגי השיער ולאחר החלקה. מבוסס על פורמולה ייחודית מועשרת באקסטרה חלבון קרטין טהור, קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השערה וחמאת שיאה המעניקים רכות עמוקה לשיער, הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים. מתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי השיער.

  • קרם לחות קרטין

קרם לחות מבוסס על פורמולה מועשרת בקרטין טהור. שימוש בקרם מאפשר לעצב תלתלים במראה מושלם. הקרם מעניק לשיער מראה בריא, ברק עשיר, זוהר וחיוניות, עם ניחוח נעים לאורך זמן. אינו דביק ואינו מותיר שאריות.


טיפ לשיער שמן

לכל מי שיש בעיית שיער שמן, מומלץ לחפוף מדי יום בפרט בקיץ. כמו כן, אפשר להוסיף לשיער מעט דבש, הדבש מעניק לשיער שלנו מראה מאוד מרענן וחיוני. ישנן גם מסכות רבות שמכילות דבש שמעניקות ברק ולחות לאזור הקרקפת וגם לשערות. אז איך עושים את זה בבית? כף של דבש יחד עם גביע של יוגורט, מורחים על השיער שלכם, ממתינים חצי שעה ושוטפים. פעולה שניתן לעשות אחת לשבוע לרבות בקיץ, היא תשמור על השיער על המראה שלו רך, גמיש ונעים.

טיפ לשיער יבש

הרבה אנשים בישראל סובלים משיער יבש. מייבש שיער ושימוש יתר במחליקי שיער עשוי לגרום לייבוש השיערה ושבירתה. לכן מומלץ למרוח עליו שמן זית שחומם מעט על שיער לח, לעטוף את השיער במגבת ל-30 דקות ולחפוף לאחר מכן. השיער יוצר רענן חיוני ונעים למגע.


לייעוץ עם מעצב השיער שלנו

ולהזמנות חייגי:

054-760-2034

החלקה ביתית ללא פורמלין

באישור משרד הבריאות!

גם באתר: https://keratin.co.il/

ובאתר: https://style4hair.co.il/|וואו|



כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

באישור משרד הבריאות!
?הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! ?

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות:

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94