תוספי תזונה לשיקום וטיפוח השיער
פברואר 8, 2022
החלקת שיער בקיץ
יוני 13, 2022

קרטין לשיקום וטיפוח השיער

קרטין לשיער נחשב לתוספת מזינה חשובה וקיימת בוואריאציות שונות בתכשירי טיפוח. למשל, מסיכת הזנה לשיער (של חברות ידועות בלבד) יכולה להתאים לכל סוגי השיער, ובמיוחד עבור מי שזקוקה לתוספת לחות משקמת, כמו למשל אצל נשים שצובעות את שיערן על בסיס קבוע, או שמשתמשות בפן. מסכה איכותית מחברה ידועה, ובמיוחד כזו המכילה חומר בשם קרטין, מסייעת להשבת המראה הנפלא של השיער ומחזירה לו את הגמישות והברק שכה חיוניים לו.

מהו קרטין?

קרטינים  (Keratin) היא קבוצה של חלבונים סיביים בלתי מסיסים ובלתי ניתנים לעיכול שיוצרים את הרקמות הקרניות של הגוף, כגון ציפורניים, שיער והשכבה החיצונית ביותר של העור. בתחום הטיפוח והיופי, קרטין משמש במספרות להלחמת תוספת שיער, להחלקת שיער ולשיקום שיער פגום. בעולם הטיפוח, נוהגים להוסיף קרטין לתכשירים רבים על מנת להעשיר אותם, וכאשר מדובר במוצרים המיועדים לשיער זה נועד בעצם לשקם שיער פגום ויבש, ולגרום לשיפור מראהו ולהענקת תחושה נעימה וברק טבעי.

פעולות כימיות או מכאניות של ייבוש, צביעה, יישור או תלתול השיער, גורמות לייבוש השיער במקרה הקל, ול”שריפה” במקרה הרע, כאשר המראה המתקבל הוא של שיער חסר חיים שנוטה להתפצל ולהיקרע. שימוש בתכשירי טיפוח לשיער המכילים קרטין, יכול לעזור מאוד גם במקרים בהן השיער זקוק לשיקום של ממש, וכמובן מתאים גם למי שמעוניינת להעניק לעצמה טיפולים של תחזוקה לשיער על מנת לשמר את יופיו.

חשיבות שימוש במוצרים לשיער שמכילים קרטין

מחקרים מראים כי חפיפה בתדירות גבוהה שכיחה אצל מרבית האנשים, וישנה חשיבות רבה לשמירה על השומניות הטבעית של הקרקפת. תכשירים שמייבשים את עור הקרקפת גורמים גם למראה שיער יבש, ולכן כדאי להשתמש בשמפו המכיל קרטין שהוא הידידותי ביותר לשיער הזקוק לתוספת לחות. הפעולה של שמפו קרטין היא למעשה כפולה, ניקוי וטיפוח השיער והעשרתו בחלבון המזין ומגן על השיערה.

טיפול קראטין טהור לשיקום השיער

טיפול קרטין טהור הינו מוצר חדשני בשוק הישראלי ואיננו נחשב להחלקה כלל, אלא למעשה טיפול שגורם למהפך בשיער תוך כ-מחצית השעה בלבד. הקראטין לשיקום השיער מרוכז בתמצית סמיכה, המועשרת בכמות גבוהה מאוד של קראטין (חלבון מן הצומח), לכן השפעתו הינה מאוד חזקה ומהירה.

קרטין לשיקום וטיפוח השיער מומלץ לכל סוגי השיער: צבוע, פגום, בלונד, שיער שבור, שיער נושר וכו’. הטיפול מחזק את סיב השערה ומעניק המון חיות וברק לשיער. הטיפול הזה מוכח ומומלץ מאוד בקרב נשים בגלל האפקט המיידי והתוצאות המדהימות שלו.

יתרונות הטיפול בקרטין לשיקום השיער

מעניק גמישות ברק ונפח לשיער, מאחה קצוות מפוצלים, מונע שיער שמנוני, מחליק ומפחית קשרים ומקל מאוד בהחלקה בעזרת מייבש שיער.

הוראות שימוש בקראטין

  • יש לחפוף את השיער בשמפו בלבד.
  • למרוח על שיער לח את הקראטין מהשורש ועד לקצוות השיער.
  • מיד אח”כ לשטוף את השיער שטיפה חלקית עד לטווח זמן של 20 דק’
  • יש לשטוף במים פושרים בלבד שטיפה חלקית ולא להסיר לחלוטין את החומר.
  • ניתן לייבש בעזרת מייבש שיער
  • יש לשטוף את הקראטין שטיפה יסודית לאחר 12 שעות.

 

אזהרת בטיחות:

יש להימנע ממגע בעיניים או עור מגורה, במידה והחומר בא במגע עם העיניים יש לשטוף היטב עם מים זורמים.

 

 

 

גם באתר : https://keratin.co.il/ 

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|


כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

טיפול בקרטין לשיקום השיער

באישור משרד הבריאות!
🏆הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער
בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! 🏆

 


לייעוץ חינם התקשרי עכשיו:

054-7602034


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

לינק לאישור משרד הבריאות!

האישור בלינק המצורף: https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94