החלקת שיער באישור משרד הבריאות
פברואר 6, 2022
תוספי תזונה לשיקום וטיפוח השיער
פברואר 8, 2022

החלקת שיער ביתית ללא פורמלין

יתרונות ההחלקה הביתית

החלקה ביתית ללא פורמלין מאפשרת לבצע את ההחלקה לשיער בבית ללא סיכונים, בקלות ובעלות נמוכה. התוצאות של החלקות אלו מרשימות ביותר ולעתים ממש זהות לתוצאות המושגות במספרה. חשוב להביא בחשבון שכאשר אנו הולכים למספרה אנו נשלם גם על העבודה של הספר או מעצב השיער. כמו בצבע לשיער באופן עצמאי בבית, כך בהתאמה גם בנושא של החלקות המחיר עבור עבודת הספר מייקרת מאוד את העלויות.

במאמר זה אנו מתייחסים להחלקות שיער שאפשר לבצע באופן עצמאי בבית ומתוך שקיפות מביאים לכם את היכולת לקבל את התמונה הכוללת לגבי ביצוע ההחלקה בבית והדרכה צמודה לאורך כל התהליך.

חברת סטייל 4 הייר משווקת את כל סוגי ההחלקות הביתיות ללא פורמלין ועם ניסיון וידע לספק לך את כל המידע הדרוש, כאשר בראש סדר העדיפויות שלנו עומדת טובת הלקוחה להתאים לך את ההחלקה שתתאים לך באופן אישי ותספק את התוצאות המושלמות לשיערך.

כיום כמעט בכל מוצר שיער קיימת תוספת קראטין, זאת מכיוון שכמעט שלכל אישה – שיער ראשה חשוף לפגעי מזג האויר ו/או עבר גוונים או צבע חוזר ונשנה או החלקות מסוגים שונים ולכן צריך שיקום. החלקת קראטין (או החלקה משקמת) כוללת קראטין שהוא מהמרכיבים החשובים של מבנה השיערה, הפורמולה מתחברת למעטפת השערה, מזינה ומצפה אותה ובכך משיבה לשיער את הברק. אפשר למצוא קראטין במוצרים כגון: מסכות לשיער, שמפו לשיער, סרום לשיער, אמפולות לשיער ועוד. חשוב לציין שהחלקות קרטין מחליקות את השיער עד שבעים אחוזים בלבד, חייבות ייבוש מלא בכל חפיפה ואף מצריכות לעבור על השיער בעזרת פן כמה דקות בלבד בכל יום. החלקות קרטין אינן קבועות, מחזיקות לתקופה של 90 יום עד 120 בלבד (בין שלושה לארבעה חודשים) לאחר מכן יש לחדש את ההחלקה על השיער בשלמותו ולא רק על שורש השיערה. בנוסף למוצרי החלקה לשיער ישנם מוצרים נוספים עם קראטין לשיקום השיער כמו מסיכות לשיער. מי שמעוניינת בטיפול לשיקום השיער באופן עצמאי בבית עם החלקת קראטין, החלקה ביתית ללא פורמלין, יכולה לפנות אלינו, לקבלת הדרכה לביצוע התהליך.

איך לבצע החלקה ביתית

הטכניקה של החלקת השיער אינה מסובכת ודומה לאופן שבו צובעים שיער (באמצעות מריחת מברשת עם חומר לכל האורך) כמו בצביעת שיער חשוב לכסות כל שיערה עם התכשיר ולא למרוח כמות גדולה מדי על השיערות. הבדל נוסף בין צביעה ובין החלקה של שיער הוא המגע עם שורשי השערות, ברוב סוגי ההחלקות אין למרוח את התכשיר על השורשים ישירות אלא במרחק של כסנטימטר מהם.

חשוב לציין שיש סוגי החלקות שיער שרצוי לבצע אותן אצל מעצב מקצועי עד לרכישת ניסיון בתהליך בגלל פרמטרים חשובים במהלך הצביעה, לדוגמא משך זמן השהייה של החומר חשוב הן למראה השיער והן לבריאותו, מכיוון ששהייה ארוכה מדי של חומר יכולה לגרום לנזק. נקודה חשובה נוספת היא שטיפת החומר מהשיער, כאשר יש להקפיד על שטיפה יסודית במשך כמה דקות עם שמפו או מים בלבד לפי הוראות התכשיר.

לאחר החלקת שיער חשוב לשמור על בריאותו של השיער באמצעות מסיכות ותכשירי הזנה שמחזקים אותו ושומרים על המראה החלק והיפה שלו. חשוב להימנע מפעולות שגורמות נזק להחלקה. לדוגמא, אין להשתמש בתכשירים שמכילים מלחים לטיפול בשיער שעבר החלקת קראטין או לאסוף את השיער לאחר החלקה יפנית.

טיפים להחלקות שיער ביתיות ללא פורמלין

  • לפני ביצוע החלקת שיער בפעם הראשונה כדאי להתייעץ עם מעצב שיער או לפנות אלינו דרך האתר שלנו
  • מידע והדרכה על אופן ביצוע התהליך. אופן ההחלקה דומה בכל התכשירים אך כל החלקה יש לבצע על פי סדר פעולות מסוים וחשוב להכיר את הפעולה הספציפית.
  • לצורך החלקת שיער ביתית יש להצטייד בכלים המתאימים: כפפות חד פעמיות, קערות קטנות ליציקת התכשירים לצורך העבודה, מסרק למריחת הפורמולה (מסרק צביעה), פן לייבוש השיער, מחליק שיער חשמלי וכל ציוד נוסף שנדרש בהתאם להוראות על התכשיר.
  • יש לשטוף את השיער היטב כדי להסיר את החומר באופן יסודי. אין להשתמש בשמפו או בחומרים מזינים אלא אם הוראות השימוש מציינות כך, ברוב החלקות השיער השטיפה מתבצעת עם מים בלבד.

 

לייעוץ חינם והזמנות:

054-7602034
החלקות שיער ביתיות ללא פורמלין!

 

גם באתר : https://keratin.co.il/ 

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|


כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

באישור משרד הבריאות!
🏆הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער
בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! 🏆

 


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

לינק לאישור משרד הבריאות!

האישור בלינק המצורף: 

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94