החלקת שיער וטיפוח שיערך עד הבית!

החלקה ביתית ללא פורמלין
ינואר 2, 2022
קרטין לשיקום וטיפוח השיער
ינואר 2, 2022

החלקות שיער וטיפוח שיערך עד הבית!
5 כוכבים!!!

 

 


 

החלקות שיער ושיקום בקראטין טהור

5 כוכבים עד הבית!

מראש הנקרה ועד אילת
מוצרי עיצוב לכל סוגי השיער באיכות בינלאומית

חברת “פראדה” מבית style4hair מנגישה עכשיו יותר מתמיד את שירותיה המקצועיים 5 כוכבים  לעיצוב שיערך בכל מקום ובזמן שמתאים לך!

מוצרי ‘פראדה’ פופולאריים בקרב נשים בכל העולם במגוון ההחלקות לכל סוגי השיער, באישור משרד הבריאות

מתחייבת לאחריות על מוצריה ולהחזר כספי במידה ולא תהיי מרוצה!

פורמולת ההחלקה האורגנית

הנוסחה של החלקה אורגנית כוללת רכיבים מזינים ממקורות אורגניים כגון שמן דקלים, שמן ארגון, אגוז שיאה קקאו, חלבון אורז וגם מי זהב המגנים על מעטפת השערה מפגיעות חיצוניות. בין הרכיבים הטבעיים בנוסחה – ויטמין E לחיזוק שורשים, אגוז שיאה, אומגה 6, אנטי אוקסידנטים, חומצות אמינו לתיקון מעטפת השערה, וקראטין לחיזוק השיער.

החומר הפעיל בהחלקה אורגנית הוא חומצה גליקולית שמיוצרת בעיקר מקני סוכר. זהו סוג של חומצה אלפא הידרוקסית המשמשת גם בטיפולי פנים קוסמטיים ורפואיים. החומצה אינה פוגמת בלחות השיער. היא מחלישה את קשרי הגופרית אבל לא מפרקת את המולקולות ולא פוגעת במבנה הטבעי של השערה. כמו כן, בהחלקה אורגנית לא משתמשים בחומר מנטרל ולכן השיער נפגם פחות מכפי שקורה בהחלקות אחרות.

אפשר לראות ברשתות החברתיות המלצות על החלקות שיער ביתיות שלא מכילות פורמלין ועם תקן גבוה של משרד הבריאות. על החלקת שיער אורגנית ביתית של ‘פראדה’ באישור משרד הבריאות אלפי נשים ממליצות וניתן לצפות בסירטונים ביוטיוב שמספקים מידע לגבי תהליך ביצוע ההחלקה וטיפים חשובים שכדאי לדעת.
https://keratin.co.il/category/hair-straightening/  לינק לאתר של פראדה עם מידע רלוונטי לסוגי החלקות השיער השונות.

10 היתרונות של החלקה אורגנית ביתית:

  1. החלקה אורגנית אינה מסכנת את בריאות שיערך והיא מבוססת על חומצת אמינו ידידותית לשיער ולא על כימיקלים קשים כמו פורמלין ושאר חומרים כימיים שיש בהחלקות פרמננטיות.
  2. מדובר על החלקה אשר מתאימה לכל סוגי השיער ולכל סוגי הנשים. בעוד שהחלקה המבוססת על חומרים כימיים איננה רלוונטית עבור נשים בהריון, הרי שהחלקה אורגנית רלוונטית מאוד עבור כל אישה, לרבות נשים בהריון כמובן לאחר התייעצות עם מעצב השיער שלך.
  3. תוצאות ההחלקה האורגנית אורכות בין 4 ל-8 חודשים. מדובר על פרק זמן משמעותי יחסית בעולם ההחלקות.
  4. החלקה אורגנית היא החלקה המאושרת על ידי משרד הבריאות בישראל וכן על ידי ארגונים רפואיים בינלאומיים.
  5. החלקה אורגנית נחשבת להחלקה משקמת שכן, הפורמולה שבה משתמשים לצורך ההחלקה מכילה ויטמינים, מינרלים, שמנים, חלבונים אשר תורמים לשיקום וחיזוק השיערה, נוגדי חמצון ועוד.
  6. החלקה אורגנית ביתית מתאימה לשימוש עצמאי בבית בעלות נמוכה הרבה יותר מאשר אצל מעצב השיער שלך.
  7. בניגוד להחלקות אחרות, נעשה שימוש בחומר מיוחד לפני שמפעילים את המחליק, כך שאין ריח לוואי ותוכלו אף לנשום אוויר נקי ללא רעלים.
  8. החלקה אורגנית מבטיחה שיער חלק, בעל מראה טבעי ובוהק.
  9. החלקה אורגנית אינה מותחת את השיער או פוגמת במעטפת החיצונית שלו. השיער עצמו נשאר עבה ובמראה טבעי.
  10. החלקה אורגנית אינה יורדת לאחר חפיפות ולא חלה חובה על מי שטופלה בהחלקה זו להשתמש בשמפו שהוא נטול.

טיפ!

על אף שלא חלה חובה על מי שטופלה בהחלקה אורגנית להשתמש בשמפו נטול מלחים, מומלץ להשתמש בשמפו ומסכה ללא מלחים באופן קבוע וזאת על מנת לשמור על בריאות השיער ועל אפקטיביות השיקום.


החלקת שיער באישור משרד הבריאות

אחריות להחלקת שיער

מדוע חשוב לוודא שיש אישור של משרד הבריאות?

מוצרי החלקת שיער כמו כל מוצר צריכה אחר, דורש אישור של משרד הבריאות, ולא בכדי, הרי מדובר בחומרים שעוטפים את השיער וחודרים אל הקרקפת ואם אין פיקוח של משרד הבריאות החומרים הללו עלולים להיות מאוד מזיקים לבריאות השיער והקרקפת.

סיבה נוספת, כידוע, גם לאחר החלקת השיער יכול להיות מצב שתגלי שנותרת עם שיער מסולסל/מקורזל ומרדני ונראה כי אפקט ההחלקה אינו ניכר למרות ההבטחה הגדולה מאחורי המוצר שרכשת. לצערנו לא כל בעלי המקצוע עושים שימוש בחומרי החלקה איכותיים ומותאמים בדיוק עבורך, ולא כולם באמת מקפידים על כללי הזהירות בביצוע ההחלקה בפועל. כך עלול להיות מצב שתוצאות ההחלקה אינן לשביעות רצונך, או חלילה במקרה הגרוע יותר,  מצב של נזק לשיערך.
לכן חשוב לבדוק אם יש תעודת אחריות למוצרים / אישור של משרד הבריאות, כמו כן, לא להתבייש לקרוא את רשימת הרכיבים של המוצרים.

חברת סטייל4הייר מתחייבת לתעודת אחריות על כל מוצרי החלקת השיער! אנו מאמינים בטיב המוצר, רמתו, איכותו, תוצאותיו ובשירות טוב ללקוחותינו-שירות ללא פשרות.

אנו עדים מדי יום למקרים רבים בהם בוצעו החלקות שיער במספרה במחירים מופקעים והתוצאות לא היו לשביעות רצונן של הלקוחות ולא בוצע דבר על מנת לתקן את הדורש תיקון ואף לא סופק החזר כספי ללקוחה.

יש לנו אמונה מלאה ובטחון רב באיכות מוצרינו ולכן אנו נותנים תעודת אחריות על החלקת שיער ביתית “פראדה”. כל לקוחה מקבלת אצלנו שירות מקצועי אמין וטיפים חשובים להצלחת ההחלקה (כמובן שחשוב להקפיד על הוראות השימוש לפי דף המידע שנמצא במארז ההחלקה).  בכל ערכת החלקה מצורפת תעודת אחריות ללקוחה שבתעודה אנו מתחייבים למוצר מקצועי ואיכותי ולשירות ללא פשרות!

 

החלקה ביתית באישור משרד הבריאות

 

יתרונותיה הבולטים של החלקה ביתית הם זמינות, נוחות וחיסכון בהוצאות מיותרות. ניתן לבצע את ההחלקה לשיער בבית ללא סיכון וללא גרימת נזק לשיער. כמו כן, אי אפשר להתעלם מן העובדה שזה חוסך המון זמן ועלויות מיותרות במציאות של עומס ולחץ תמידיים. ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר ולעתים ממש זהות לתוצאות המושגות במכוני היופי ובמספרות.

במאמר זה נביא לידיעתך כל מה שצריך לדעת על החלקות שיער ביתיות בשקיפות מלאה כדי לקבל את התמונה הכוללת לגבי ביצוע החלקת שיער באופן עצמאי בבית.

חברת סטייל פור הייר style4hair מייצרת את כל סוגי ההחלקות הביתיות מתוך ניסיון וידע מוכחים כדי לספק לך את כל המידע הדרוש לפני שאת בוחרת את ההחלקה שתתאים לשיערך באופן אישי.

 

 

מומלץ לקרוא באתרים השונים, בגוגל, בפייסבוק וביוטיוב על החלקות השיער השונות, ההבדלים בניהן, יתרונות וחסרונות וחוות דעת של לקוחות מרוצים. יש גם סירטונים הממחישים אופן ביצוע החלקת שיער ביתית לסוגיה, טבעית/אורגנית/מינרלית וטיפולי קראטין שונים לשיקום השיער.

 

החלקת שיער באישור משרד הבריאות

אל תהססי להתקשר לקבלת ייעוץ חינם עם מעצב השיער שלנו:

054-7602034

גם באתר : https://keratin.co.il/ 

ובאתר: https://style4hair.co.il/ |וואו|


כל המידע על החלקות שיער ביתיות לכל סוגי השיער

באישור משרד הבריאות!
🏆הערכה מכילה מוצרי החלקה וטיפוח לשיער
בכמות שמתאימה לכמה שימושים ובמחיר שווה! 🏆


 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

לינק לאישור משרד הבריאות!

האישור בלינק המצורף: https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94